رعایت اصل بی طرفی در انتخابات برای مدیران ضروری است 

مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید مطابق با مقررات، حفظ اصل بی‌طرفی کامل در انتخابات را رعایت کنند.

حسینی فرماندار تاکستان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی مرهون رشادت و مجاهدت شهدای عزیز است؛ بر همگان واجب است ضمن حفظ روحیه شهادت‌طلبی که ضامن حیات و پیروزی جبهه انقلاب و مقاومت بوده است در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را برای ایجاد تفرقه و برهم زدن اتحاد ملت ایران برملا و خنثی کنند.

حسینی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از عوامل مؤثر در مشارکت بالا در انتخابات اسفند ماه رضایتمندی مردم است، بنابراین مدیران و مسئولان باید در جهت امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی یادآور شد: رعایت قوانین انتخاباتی و لزوم بی طرفی مدیران ادارات در انتخابات پیش رو مورد تاکید است، مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید مطابق با مقررات، حفظ اصل بی‌طرفی کامل در تمام مراحل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را رعایت کنند.

 جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان به ریاست سیدجمال‌الدین حسینی فرماندار و با حضور معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای بانک‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار